Ministarstvo unutarnji poslova Republike Hrvatske je u cilju poboljšanja kvalitete suradnje i pružanja usluga građanima pokrenulo projekt Prijenosnog šalterskog ureda sa svrhom da se građanima, a poglavito onima kojima je otežan dolazak u službene prostorije policijskih postaja ili uprava, omogući na licu mjesta zaprimanje zahtjeva za prijavu prebivališta i boravišta, ishodovanje osobnih iskaznica, matičnog broja, putovnica i vozačkih dozvola.
Prijenosni šalter za obavljane upravnih poslova MUP-a (prijenosni kofer) nalazit će se u Općini Vrsar u utorak 20.02.2018 u prostorijama Općine Vrsar od 9.30 do 14.30 sati.
Koferom za obavljanje upravnih poslova omogućeno je obavljanje poslova prijavništva, matičnog broja građana, osobnih iskaznica, vozačkih dozvola i registracije vozila. Osobe koje namjeravaju izrađivati osobne iskaznice, putovnice ili vozačke dozvole moraju imati fotografije potrebne za izradu navedenih dokumenata.